Örümcek Adam Hayranlarını Üzdü

 ÖRÜMCEK ADAM ROLÜ İLE BİLENEN TOM HOLLAND HAYRANLARINI ÜZDÜ

Örümcek Adam rolü ile ün kazanan 26 yaşındaki İngiliz oyuncu Tom Holland toplumsal medya hesabından yaptığı açıklamayla hayranlarını üzdü.

Ünlü oyuncu Tom Holland yaptığı paylaşımda akıl sıhhatine ziyan verdiği gerekçesiyle toplumsal medya kullanımına orta verdiğini duyurdu.

Örümcek Adam’daki rolü ile ün kazanan 26 yaşındaki İngiliz oyuncu Tom Holland toplumsal medya hesabından yaptığı açıklamayla hayranlarını üzdü. Instagram’da 67.7 milyon takipçisi bulunan Holland, akıl sıhhatine ziyan verdiğini söyleyerek toplumsal medya kullanımına orta verdiğini açıkladı. Cumartesi günü Instagram hesabından paylaşım yapan Holland, “Instagram’ı ve Twitter’ı çok uyarıcı ve bunaltıcı buluyorum. İnternette kendim hakkında bir şeyler okuduğumda bunlara kendimi kaptırıyorum. Sonuç olarak bu da mental sıhhatim için çok ziyanlı. Bu nedenle geri adım atıp uygulamayı silmeye karar verdim” tabirlerini kullandı. Holland’ın 18 milyondan fazla izlenen açıklaması, 6 milyondan fazla da beğeni aldı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erasmus bahanesiyle binlerce öğrenci ve öğretmen AB ülkelerine iltica etti!

Tatil yapabileceğiniz kamp alanları

IQ Testinde Einstein'dan Bile Daha Zeki Çıkan Çocuk Dikkatleri Üstüne Topladı!